Alte

studenți: ce îți place la cursurile tale?

shecky

Oaspete
Poster original
24 mai 2003
Evident că nu ești un jucător de golf.
  • 3 septembrie 2008
Predau design grafic la câteva colegii din New England și încerc mereu să-mi dau seama ce funcționează și ce nu. Așa că mă întreb de la cei dintre voi sau care ați absolvit recent facultatea (nu liceul) - ce ați iubit și urat în mod deosebit la cursurile voastre, profesorii etc.

prea multă muncă? nu este suficient de lucru? prea pregatit? sub pregătit? scurtă prelegere? prelegeri lungi? ai incercat sa fii amuzant? ai incercat sa fii serios? arogant? prea mult slăbănog?

în general, mă înțeleg foarte bine cu studenții mei, dar încerc mereu să fiu mai bun.

Mulțumiri! ȘI

yrsonicdeath

2 iulie 2007


  • 3 septembrie 2008
A absolvit acum câteva luni...

I-a placut:

Prelegeri distribuite în ppt sau pdf pentru a fi urmate în prelegeri/studii pentru teste. (Mi s-a părut cel mai util în clasele în care acestea nu erau atotcuprinzătoare, m-a ținut motivat să merg la curs.)

Opțiune pentru o temă scrisă substanțială (15+ pagini) în loc de semestru/finală.

Acolo

19 decembrie 2002
NYC
  • 3 septembrie 2008
Merg la o facultate mică (2300) cu clase cu clase cu alți 10-25 de studenți, care se pretează la discuții la clasă și lasă profesorii liberi pentru ajutor sau discuții ulterioare. Profesorii mei preferați au fost întotdeauna în mod clar conducătorii clasei, dar nu nenorociții aroganți....Nu mi-au plăcut niciodată profesorii slabi care se îndoaie la cel mai mic numitor comun din clasă sau cei care încearcă să sperie prostiile pe toată lumea cu discursul „dacă pierzi o temă, pierzi, dacă pierzi cursul pierzi, dacă întârzii, pierzi”. O abordare uşoară pare să rezoneze întotdeauna mai bine.

Cerneală Apple

7 martie 2008
  • 3 septembrie 2008
Încă nu am absolvit, dar totuși:

Profesorii plictisitori care sunt prea serioși și fără glume în clasă sunt cu siguranță opriți!

Am avut niște profesori care au încercat întotdeauna [și au eșuat lamentabil] să pretindă stări de spirit complet opuse caracterului lor și experiența a fost oribilă! Toată clasa s-a plictisit de ei și și-a pierdut încrederea!

Citirea notițelor între o clasă este PATETIC și ajungem să ne batem joc de prof și să nu-l luăm niciodată prea în serios!

Expresia și accentul sunt foarte importante! Monotonia mă face să adorm și accentul prost picură imaginea profs!

În sfârșit..... Încrederea este foarte, foarte esențială! Dacă un profesionist nu are încredere în ceea ce predă, atunci clasa nu va fi interesată de ceea ce încearcă să predea profesionistul!

2 USD/100 ai mei

r1ch4rd

la
5 august 2005
Manchester Marea Britanie
  • 3 septembrie 2008
Entuziasmul autentic nu poate fi învins. Când profesorul iubește materia și îi place să o predea, atunci este mult mai ușor de învățat. Să fii subpregătit este cel mai rău lucru, să nu cunoști diapozitivele pentru că nu le-ai văzut de când ai făcut aceeași prezentare anul trecut nu este bine. ȘI

yrsonicdeath

2 iulie 2007
  • 3 septembrie 2008
Doar pentru a adăuga altceva. Cel mai important lucru pentru mine ca student a fost să știu că unui profesor îi pasă de studenți.

7pe

9 noiembrie 2003
Rochie Rosa
  • 3 septembrie 2008
Am avut un profesor care făcea mereu sarcina cu clasa. Bineînțeles că era ca un zeu printre furnici, dar era plăcut să știm că era acolo, făcând treaba cu noi.

Rhosfelt

15 august 2007
nu vreau sa fiu violat :(
  • 3 septembrie 2008
Sunt un student de secunda aproape un junior:

Aș spune că încearcă să țintești la o cantitate medie din tot ce ai menționat, păstrează doar un anumit entuziasm față de subiectul tău. Nu da PREA multă muncă, pentru că avem și alte clase, totuși dă suficient pentru a te asigura că o fac și notează pentru finalizare, astfel încât să fie motivați să o facă!

Aveți puncte de prezență, astfel încât oamenii să meargă la curs.

De obicei, a avea notițe în ppt sau pdf este bine, doar în cazul în care un student pierde cursul, este întotdeauna foarte drăguț.

Încercați să fiți amuzant și să aveți proiecte distractive pe care să le facă elevii, cel mai bun mod de a învăța este să interacționați cu subiectul. Trimiteți întotdeauna un e-mail și încurajați-vă să puneți întrebări prin intermediul acelui în cazul în care sunt prea timizi să o facă în clasă.

Doar câteva sugestii

nord124

18 noiembrie 2007
  • 3 septembrie 2008
Îmi place că durează o oră și am doar 4 pe zi, Studiind business BTW.

Edit: De asemenea, clasele mele au fete potrivite. D

da2005pizimp

30 ianuarie 2006
Gilbert, AZ
  • 3 septembrie 2008
Îmi place faptul că iau doar cursuri ușoare deocamdată și că profesorul este minunat. N

nakamuramori2

14 august 2008
  • 3 septembrie 2008
imi plac cursurile online. nu trebuie să fiți prezent în clasă și, de asemenea, puteți vedea prelegerea oricând doriți.

Scrie sceptic

macrumors Ivy Bridge
29 iulie 2008
Orizontul îndepărtat
  • 4 septembrie 2008
Cel mai bun profesor pe care l-am avut la facultate a fost un vorbitor public superb, plin de duh, perspicace, articulat, pasionat - putea face subiectul să prindă viață și entuziasmul lui era molipsitor. Personal, a fost accesibil și decent și s-a făcut disponibil studenților.

Din punct de vedere intelectual, avea talentul de a te face să vezi materialul vechi într-un mod total nou, de a te face să gândești în moduri pe care nu le-ai fi gândit niciodată; era atât de bun, te făcea să te simți onorat și privilegiat să mergi la cursul lui, iar la sfârșitul orei a făcut întotdeauna un punct de a mulțumi cu bunăvoință elevilor pentru participare. Pe lângă faptul că mi-a deschis mintea către multe canale noi, el a fost și un model grozav ca profesor.

Noroc N

nakamuramori2

14 august 2008
  • 4 septembrie 2008
Scepticalscribe a spus: Cel mai bun profesor pe care l-am avut la facultate a fost un orator public superb, inteligent, perspicace, articulat, pasionat - putea face subiectul să prindă viață și entuziasmul lui era molipsitor. Personal, a fost accesibil și decent și s-a făcut disponibil studenților.

Din punct de vedere intelectual, avea talentul de a te face să vezi materialul vechi într-un mod total nou, de a te face să gândești în moduri pe care nu le-ai fi gândit niciodată; era atât de bun, te făcea să te simți onorat și privilegiat să mergi la cursul lui, iar la sfârșitul orei a făcut întotdeauna un punct de a mulțumi cu bunăvoință elevilor pentru participare. Pe lângă faptul că mi-a deschis mintea către multe canale noi, el a fost și un model grozav ca profesor.

Noroc

ce materie a predat?

dukebound85

17 iulie 2005
5045 de picioare deasupra nivelului mării
  • 4 septembrie 2008
profesorul meu preferat a fost cool din mai multe motive

1) a insistat să-i spunem John, nu Dr. așa și așa ca alți tipi care vor să audă acel titlu

2) a făcut un punct să cunoască numele tuturor. asta a fost o premieră pentru mine

3) s-au interesat de viețile noastre

4) foarte accesibil din punct de vedere al orelor de birou și al ajutorului în general, și-a dat numărul de telefon și așa

5) a făcut clasa foarte provocatoare

cursul a fost un curs de absolvire în inginerie mecanică și a fost una dintre cele mai grele clase pe care le-am luat vreodată

Nu am foarte mult respect pentru profesorii care au cursuri ușoare, deoarece plătesc pentru a fi provocat și pentru a învăța materiale noi

doar gândurile mele



Pe de altă parte, clasa pe care o uram cel mai mult a fost din cauza profesorului. clasa era știința materialelor în anul meu și am avut un profesor invitat

tipul era complet incompetent. ne-a spus că ecuațiile din carte sunt greșite și ne-a spus că dacă le folosim, vom fi andocate. a mai spus că o varietate de concepte prezentate în carte sunt greșite.

a devenit atât de rău pentru că era un fund atât de arogant încât a trebuit să vorbim cu șeful de departament, precum și cu profesorul obișnuit care preda materiale. ceea ce s-a întâmplat este că profesorul obișnuit a stat la clasă și a ascultat prelegerea și ulterior a contestat prelegerea. Inutil să spunem că profesorul vizitator a fost înlăturat și am fost predați în principal de un GTA FOARTE capabil, care avea aproximativ 30 de ani de experiență în industrie.

ph0rk

22 octombrie 2003
SWVA
  • 4 septembrie 2008
Apple Ink a spus: Citirea notițelor între o clasă este PATETIC și ajungem să ne batem joc de prof și să nu-l luăm niciodată prea în serios!

Nu știu exact ce vrei să spui prin asta, dar profesorii tăi trebuie să se uite cândva peste notițe. Ei nu păstrează în minte un semestru de material pentru 1-4 ore. Un profesor bun își schimbă materialul de la an la an pentru a rămâne la curent, oricum.

Mă gândesc să ajung la ore devreme și răsfoiesc întrebările de discuție pe care le-am scris mai devreme în acea zi și, eventual, notez mai multe - sunt acolo în primul rând pentru a răspunde întrebărilor pe care le au elevii înainte de curs, dar voi fi al naibii dacă stau acolo și mă uit fix la perete timp de zece minute.

Cu toate acestea, citirea mecanică din notițe în clasă este stupidă - doar distribuiți notele și lăsați-i să le citească în timpul lor. C

Rebeliune

11 iulie 2008
  • 4 septembrie 2008
M-am transferat de la un program de inginerie foarte bine cotat de la Universitatea Illinois din Urbana-Champaign la un program destul de prost de la Universitatea din Connecticut, iar cea mai mare diferență pe care am observat-o este că profesorii de la UConn tind să „bebe” studenți. Ei sunt mai predispuși să facă excepții și să se aplece înapoi pentru a găzdui studenții, în loc să ne lase să ne dăm seama noi înșine. Acest lucru încetinește considerabil ritmul sălii de clasă. Uneori vom pierde o perioadă întreagă doar făcând exemple de probleme pentru că unii copii nu înțeleg - ridicol, dacă mă întrebați pe mine. Am pus un profesor UConn să mute un examen într-o clasă de ~80 de studenți doar pentru că câțiva copii au avut un examen de fizică în aceeași zi. Nu s-ar fi întâmplat niciodată la UIUC. A fi corect este important, dar cred că este important să fii și strict strict și să încurajăm încrederea în sine. R

rhsgolfer33

la
6 ianuarie 2006
  • 4 septembrie 2008
Tind să îmi placă cursurile care includ discuții. O cantitate medie de muncă este plăcută (vreau să fiu provocat, dar mai am 4-6 clase și nu se va întâmpla să citesc 300 de pagini pe clasă. În general, facem 1-2 capitole pe săptămână în majoritatea claselor I. am luat, ceea ce echivalează cu 40-80 de pagini dintr-un manual pe săptămână. Cursurile de engleză, în special de literatură, totuși, pot necesita mult mai multă lectură, cred că Kate Choppin tinde să fie mai ușor de citit decât Managerial Accounting Vol. 1). Prefer finalele care sunt fie un proiect, eseu, fie sunt luate acasă (cu sau fără o parte la clasă), finalele necumulative sunt, de asemenea, cele mai bune (dacă ne-ați oferit deja 2 semestre de la mijloc de ce simțiți nevoia să ne testeze din nou pe același material, pe lângă orice material nou?). Un standard bun 90%-92%=A- și 93%-100%=A este cu siguranță apreciat. Urăsc când un profesor crede că clasa lui este „mai bună” decât 99% din celelalte cursuri și îngreunează scala de notare: 88%-92%=B+, wtf? Folosește doar scara pe care o folosesc ceilalți profesori din departamentul tău. De asemenea, dacă clasa/disciplina dvs. nu se pretează la redactarea eseurilor, vă rugăm să nu ne lăsați să scriem un eseu pe dracu, doar ne pierde timpul și timpul dumneavoastră. De asemenea, îmi place când profesorul meu este entuziasmat de material! Dacă sunteți interesat de el, este mult mai probabil să vă urmăresc entuziasmul. De asemenea, îmi place când un profesor încurajează diverse puncte de vedere (doar pentru că înclini într-un fel politic/social/orice nu înseamnă că o fac și dacă nu o fac asta nu înseamnă că „greșesc”). De asemenea, notează temele pentru finalizare! Urăsc să predau lucrările pe care le-am terminat și să obțin aceeași notă ca leneșul de acolo care tocmai a pus mâzgăli pe hârtie. Acum, acest lucru nu înseamnă că notați temele pentru acuratețe, majoritatea elevilor vor greși lucrurile și asta e bine, notați la efort când vine vorba de teme. De asemenea, revizuiți problemele legate de teme în clasă și oferiți exemple, vă ajută foarte mult! De asemenea, este grozav să salvăm exemple de proiecte trecute, uneori, când ni se atribuie un proiect, nu avem nicio idee de unde să începem, iar exemplele ajută. Evitați proiectele de grup, nu există nimic mai mult pe care studenții care muncesc să urăsc decât să le fie nota legată de un leneș care este pus în grupul lor. Acestea sunt câteva lucruri pe care le-am descoperit că îmi plac la cursurile mele

Cerneală Apple

7 martie 2008
  • 4 septembrie 2008
ph0rk a spus: Nu știu exact ce vrei să spui prin asta, dar profesorii tăi trebuie să se uite cândva peste notițe. Ei nu păstrează în minte un semestru de material pentru 1-4 ore. Un profesor bun își schimbă materialul de la an la an pentru a rămâne la curent, oricum.

Mă gândesc să ajung la ore devreme și răsfoiesc întrebările de discuție pe care le-am scris mai devreme în acea zi și, eventual, notez mai multe - sunt acolo în primul rând pentru a răspunde întrebărilor pe care le au elevii înainte de curs, dar voi fi al naibii dacă stau acolo și mă uit fix la perete timp de zece minute.

Cu toate acestea, citirea mecanică din notițe în clasă este stupidă - doar distribuiți notele și lăsați-i să le citească în timpul lor.

Nu, ceea ce vreau să spun este că un profesionist explică într-un ritm și apoi se întrerupe brusc... pentru a se uita la notele lui în timp ce se plimbă prin clasă și lasă elevii să-și decidă serile și apoi după 5-10 minute... se întoarce brusc din mormânt și reia predarea!

Da... unii fac asta, în timp ce unii își împart notele în prealabil și doar explică.... unii își împart notele după oră! B

BoingoBongo

27 aprilie 2008
  • 4 septembrie 2008
Discuțiile sunt cu siguranță mult mai bune decât prelegerile stricte. Îi obligă pe toți să participe, iar informațiile par să se „lipească”.

Chiar nu-mi plac cursurile PowerPoint. Știu că uneori trebuie să fie folosite, dar te rog, pentru dragostea lui Dumnezeu, fă-l unic și interesant. Nu mai pot face o prezentare de diapozitive cu informații copiate/lipite într-un șablon de bază plin de greșeli de scriere. Ora de amatori.

Scrie sceptic

macrumors Ivy Bridge
29 iulie 2008
Orizontul îndepărtat
  • 5 septembrie 2008
nakamuramori2 a spus: ce materie a predat?

Istoria modernă; Întotdeauna mi-a plăcut istoria, dar el a făcut-o absolut captivantă. Întotdeauna ți-ai dorit să auzi ce va spune despre subiectul cursului din acea zi.

Noroc

Cerneală Apple

7 martie 2008
  • 5 septembrie 2008
Scepticalscribe a spus: Istoria modernă; Întotdeauna mi-a plăcut istoria, dar el a făcut-o absolut captivantă. Întotdeauna ți-ai dorit să auzi ce va spune despre subiectul cursului din acea zi.

Noroc

Am avut odată un profesor care preda istorie! Avea vreo 50 de ani și era foarte... viguroasă, dar n-am văzut pe nimeni să predea Istoria așa și pur și simplu m-am îndrăgostit de subiect! Ea a fost pur și simplu superbă și a explicat fiecare complexitate cu atâta mărinimitate încât toată clasa a ascultat! A fost o experiență uimitoare!

Scrie sceptic

macrumors Ivy Bridge
29 iulie 2008
Orizontul îndepărtat
  • 6 septembrie 2008
Apple Ink a spus: Încă nu am absolvit, dar totuși:

Profesorii plictisitori care sunt prea serioși și fără glume în clasă sunt cu siguranță opriți!

Citirea notițelor între o clasă este PATETIC și ajungem să ne batem joc de prof și să nu-l luăm niciodată prea în serios!

Expresia și accentul sunt foarte importante! Monotonia mă face să adorm și accentul prost picură imaginea profs!

În sfârșit..... Încrederea este foarte, foarte esențială! Dacă un profesionist nu are încredere în ceea ce predă, atunci clasa nu va fi interesată de ceea ce încearcă să predea profesionistul!

2 USD/100 ai mei

Încrederea, cunoștințele, inteligența și empatia sunt toate importante, de acord, dar cadrele universitare sunt de obicei angajați pe baza cercetărilor lor, a publicațiilor lor, (în timpurile recente) a tipului de finanțare pe care sunt capabili să-l atragă; într-adevăr, și trist să relatez, capacitatea de predare se află pe partea de jos a listei atunci când angajați, și este un mare păcat pentru că este ceea ce își amintesc studenții. Totusi, tine minte ca persoana imperfecta din fata ta este de obicei un specialist in domeniul lor; din păcate, destul de des, aceasta nu include capacitatea de a preda - sau de a „performa” - în fața unei clase. Dacă primești asta la un profesor, este un bonus uriaș.

Am avut odată un profesor care era cel mai încântător, decent și uman individ din facultate. A fost un savant renumit, nesfârșit de generos cu timpul său, încurajarea, sprijinul său; mai târziu, când am predat sub el, am învățat să-i prețuiesc calitățile intelectuale și umane. Vorbea șase limbi fluent, dar, din păcate, nu putea preda în niciuna dintre ele. El a suferit în fața unor grupuri mari (dar s-a descurcat bine în situații cu grupuri mici în care studenții i-au prețuit cunoștințele și s-au angajat cu el.)

BTW, nu sunt de acord cu comentariul tău despre citirea notelor între clase. Vorbind din experiență, nu porți în cap fiecare detaliu de la an la an; trebuie să vă reîmprospătați memoria, iar citirea notițelor între cursuri este exact modalitatea de a face asta.

richardjames a spus: Entuziasmul autentic nu poate fi învins. Când profesorul iubește materia și îi place să o predea, atunci este mult mai ușor de învățat. Să fii subpregătit este cel mai rău lucru, să nu cunoști diapozitivele pentru că nu le-ai văzut de când ai făcut aceeași prezentare anul trecut nu este bine.

Da, complet de acord.

Rhosfelt a spus: Sunt un student în doi ani, aproape un junior:


Aveți puncte de prezență, astfel încât oamenii să meargă la curs.

De obicei, a avea notițe în ppt sau pdf este bine, doar în cazul în care un student pierde cursul, este întotdeauna foarte drăguț.

Încercați să fiți amuzant și să aveți proiecte distractive pe care să le facă elevii, cel mai bun mod de a învăța este să interacționați cu subiectul. Trimiteți întotdeauna un e-mail și încurajați-vă să puneți întrebări prin intermediul acelui în cazul în care sunt prea timizi să o facă în clasă.

Doar câteva sugestii

În ceea ce privește prezența, studenții sunt studenți și le spun că sunt un profesor plătit, nu un ofițer de poliție. Sunt băieți și fete mari; depinde de ei să participe, a avea alegeri face parte din a fi adult. Rareori am puncte de participare, cu excepția cazului în care este politica locului pentru care lucrez.

Re notițe, alte afișe disprețuiesc profesorii care citesc din notițe; ca student, am făcut-o și eu. Nu aș da niciodată note - pentru unul, prelegerile mele tind să fie puncte marcante și comentarii adăugate pe care le vorbesc și la care le adaug - cea mai mare parte este complet nescenizată (dar nu neplanificată). Oricum, ei sunt meniți să citească surse originale și au tutoriale și ore de birou pentru a pune întrebări. Sunteți de acord în totalitate cu întrebările și discuțiile și râsul încurajate; o atmosferă bună face minuni.

ph0rk a spus: Nu știu exact ce vrei să spui prin asta, dar profesorii tăi trebuie să se uite cândva peste notițe. Ei nu păstrează în minte un semestru de material pentru 1-4 ore. Un profesor bun își schimbă materialul de la an la an pentru a rămâne la curent, oricum.

Mă gândesc să ajung la ore devreme și răsfoiesc întrebările de discuție pe care le-am scris mai devreme în acea zi și, eventual, notez mai multe - sunt acolo în primul rând pentru a răspunde întrebărilor pe care le au elevii înainte de curs, dar voi fi al naibii dacă stau acolo și mă uit fix la perete timp de zece minute.

Cu toate acestea, citirea mecanică din notițe în clasă este stupidă - doar distribuiți notele și lăsați-i să le citească în timpul lor.

În linii mari de acord cu asta. Pentru AppleInk despre profesori de istorie superbi, tipul pe care l-am venerat ca profesor ne-a făcut să tăcem, ascultând, de asemenea; uneori, mă opresc din scris, puneam pixul jos și ascultam pur și simplu. A fost o călătorie care merită făcută. Și da, avea notițe, pe care le consulta uneori, în timp ce vorbea și se plimba în timpul orei.
Noroc

ravenvii

17 martie 2004
Melenkurion Skyweir
  • 6 septembrie 2008
Scepticalscribe a spus: Istoria modernă; Întotdeauna mi-a plăcut istoria, dar el a făcut-o absolut captivantă. Întotdeauna ți-ai dorit să auzi ce va spune despre subiectul cursului din acea zi.

Noroc

Da, am avut un profesor ca acesta.

Și ghici ce, este și el profesor de istorie! Heh.

Momentan, toate clasele mele sunt naibii.*

*Sunt la facultatea de drept.

Scrie sceptic

macrumors Ivy Bridge
29 iulie 2008
Orizontul îndepărtat
  • 6 septembrie 2008
ravenvii a spus: Da, am avut un profesor ca acesta.

Și ghici ce, este și el profesor de istorie! Heh.

Momentan, toate clasele mele sunt naibii.*

*Sunt la facultatea de drept.

Facultatea de drept nu ar trebui să fie nasol; materialul singur în unele cazuri este hilar și un profesor bun ar trebui să fie capabil să alerge cu el și să îl facă captivant. (Am studiat drept câțiva ani și sunt de acord că majoritatea profesorilor au fost absolut îngrozitori. N-am putut niciodată să înțeleg de ce ar trebui să fie așa, având în vedere că o parte din material - jurisprudența - era convingătoare, iar unele dintre principii, fascinante . În afară de profesorii moroși și dezinteresați, tindea să atragă și studenți motivați, extrem de ambițioși și destul de lipsiți de umor, cel puțin din experiența mea. Istoria - cel puțin la facultate - tinde să atragă profesori destul de buni și studenți care vor să învețe. chestii', ceea ce le face și interesante. Poate că sunt părtinitoare pentru că am abandonat dreptul și am devenit profesor de istorie.)
Noroc