Alte

Mac A luat cineva vreodată matematică discretă?

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 29 iunie 2010
Salut baieti.

Am o clasă de matematică discretă și am căutat pe google pentru a vedea ce tip de matematică este și definițiile sunt peste tot. De fapt, majoritatea locurilor ajung să spună lucruri precum „Nimeni nu știe cu adevărat definiția precisă a matematicii discrete, bla bla”.

Așa că mă întrebam dacă cineva care a luat-o pentru informatică ar putea face lumină asupra subiectului?

Motivul pentru care întreb este că încerc să evaluez dificultatea clasei, deoarece sunt un student online care lucrează 84 de ore pe săptămână (12 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, ca antreprenor într-o țară ostilă). Dacă mi se pare că poate fi ceva cu adevărat dificil, l-aș reprograma până mă întorc definitiv acasă.

Știu că nu există un răspuns clar la această întrebare, dar dacă cineva a luat această clasă de informatică ce fel de lucruri ai învățat? De asemenea, trebuie să scriem programe pentru a rezolva problemele pe care le învățăm și din citirea fragmentelor din diverse cărți se pare că clasa este oarecum strâns legată de inteligența artificială.

Orice ajutor ar fi foarte apreciat

mfram

23 ianuarie 2010


San Diego, CA SUA
  • 30 iunie 2010
Matematica discretă acoperă o mulțime de lucruri. Unele dintre ele includ dovezi, inducție matematică, teoria mulțimilor, permutări, algebră abstractă, polinoame generatoare, teoria inelelor, câmpuri Galois... conducând în cele din urmă la matematica asociată cu codurile de corectare a erorilor. Chestii distractive. Nu vei primi toate acestea într-un singur curs.

lee1210

10 ianuarie 2005
Dallas, TX
  • 30 iunie 2010
Bănuiesc că oricine de aici cu o diplomă CS a trebuit să ia un fel de matematică discretă. Cursul meu a acoperit o mulțime de dovezi, teoria mulțimilor, teoria grafurilor, unele recursivitate și analiza complexității (notație O). Acesta a fost primul curs în care a fost introdusă problema vânzătorului ambulant.

Privind retrospectiv, a fost un curs bun și toate informațiile au fost critice. La acea vreme l-am urât și a fost extrem de greu. Aveam voie să facem temele în grupuri, iar 6-8 dintre noi ne adunam câte 4-6 ore pe săptămână, lucrând de asemenea la chestii în mod independent, și încă aveam probleme la terminarea. De asemenea, profesorul a vorbit monoton și a stins toate luminile și a închis jaluzelele pentru a prezenta toboganele deasupra capului. A fost o adevărată luptă pentru a rămâne treaz.

Se pare că ai destul în farfurie acum. Acesta nu pare a fi momentul potrivit pentru a aborda acest curs sau orice alt curs. Bine din partea ta dacă vrei să încerci, dar chiar aș rezista până când vei putea dedica mai mult timp și energie.

-Citit

TuffLuffJimmy

6 aprilie 2007
Portland, OR
  • 30 iunie 2010
Ia-l. Cea mai grea clasă vreodată (până acum). Studiază din greu. Nu aș recomanda să luați cursul online. Este cu siguranță o clasă în care doriți să fiți la fiecare prelegere și să aveți un profesor foarte disponibil, astfel încât să puteți adresa o mulțime de întrebări.




Tocmai mi-am terminat primul an, btw.

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 30 iunie 2010
Vă mulțumesc băieți pentru toate informațiile

Ei bine, am sunat la școală pentru a schimba clasa cu alta, dar, din păcate, trebuie să o iau pentru a trece la ultimul curs de nivel 300 pe care îl am și la cursurile mele de nivel 400, care sunt tot ce mi-a mai rămas. Nici eu nu pot renunța, deoarece asta mă va pune sub statutul cu normă întreagă și apoi va trebui să plătesc mai mult $$$.

Mai rău, cealaltă clasă pe care o am în acest semestru este o „Introducere” la modelarea și sunetul 3D, care îi pune pe studenți să realizeze un scurt film animat 3D de la zero (adică eu fac modelele, texturile, animația etc., precum și coloană sonoră, voci off și efecte sonore!). Niște „intro” nu? Laugh out Loud. (Sunt atat de bucuros ca am inceput sa invat singur Maya acum un an).

Așa că am rămas blocat cu ambele clase, deoarece sunt, în esență, clase de intrare pentru a ajunge la restul cursurilor.

Ei bine, urează-mi noroc! Sunt destul de sigur că voi avea nevoie de el


(De asemenea, am început să citesc cartea mea de Matematică discretă, pare destul de provocatoare. Va trebui să perfecționez unele structuri de date pe care le folosesc rar, precum și recursiunea, deoarece acesta este încă un lucru pe care l-am folosit doar de câteva ori. ). SAU

vechi Mac

la
25 octombrie 2001
  • 30 iunie 2010
Cel mai bun curs de matematică pe care l-am luat vreodată

O să vă spun că a fost una dintre cele mai ușoare cursuri de matematică pe care le-am luat și una dintre cele mai interesante. Posibil mi s-a parut mai usor pentru ca era interesant si aveam un profesor foarte bun. Mi s-a părut că seria mea de calcul este mult mai dificilă și mai puțin practică pentru aplicația informatică. M

mdatwood

la
14 aprilie 2010
Coasta de Est, SUA
  • 30 iunie 2010
oldMac a spus: O să vă spun că a fost una dintre clasele de matematică mai ușoare pe care le-am luat și una dintre cele mai interesante. Posibil mi s-a parut mai usor pentru ca era interesant si aveam un profesor foarte bun. Mi s-a părut că seria mea de calcul este mult mai dificilă și mai puțin practică pentru aplicația informatică.

Acest. Gradul meu CS a necesitat 2 semestre de matematică discretă. Le-am găsit distractive, interesante și nu chiar atât de grele. Pentru mine au fost mult mai bune decât calculul.

Matematica discretă este într-adevăr o combinație de atât de multe alte subiecte încât este greu de rezumat într-o singură postare. Dacă vrei să afli mai multe, ar trebui să începi Aici .

lee1210

10 ianuarie 2005
Dallas, TX
  • 30 iunie 2010
la vechi Mac și mdatwood :
Fie modul tău mai inteligent, fie creierul tău funcționează mult diferit decât al meu. Bănuiesc că profesorul ar fi avut mult de-a face și cu asta, dar clasa mea discretă de matematică ne-a dat cu piciorul în fundul nostru (eu și colegilor mei).

A existat, practic, o scară prealabilă și fiecare pas de-a lungul drumului avea un curs care avea o rată de eșec de aproximativ 20-33%. Trebuie să repeți o clasă o dată, iar după aceea ai ieșit din program. Clasa de matematică discretă a fost una dintre acestea. Nu știu dacă asta a fost prin proiect sau „înlăturarea” a fost doar un efect natural al unui program riguros, dar am fost foarte bucuros să scârțâi la unele dintre acele clase.

-Citit

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 30 iunie 2010
Așa face școala pe care o am acum, au o mulțime de cursuri de curățare.

De fapt sunt la a treia facultate. South Hills Business School -> Penn State University -> iar acum DeVry și DeVry par să aibă cele mai urâte clase dintre cele trei (clasa lor de fizică este ridicol de grea, cea mai grea pe care am avut-o vreodată). Mi-e pe jumătate frică să văd ce va presupune această clasă.

Am auzit un amestec uriaș de opinii despre matematica discretă, unii oameni pe care îi cunosc au spus că a fost cel mai greu lucru pe care l-au luat vreodată, alții au spus că a fost destul de ușor.

Privind programul, parcurgem întreaga carte de 700 de pagini în 8 săptămâni și avem o mulțime de sarcini de programare, așa că se pare că ar putea fi un pic o provocare lol.

Din fericire, aceste sarcini sunt doar pentru consolă, nu MFC, așa că le pot scrie pe mac-ul meu

NT1440

Colaborator
18 mai 2008
  • 30 iunie 2010
A luat-o și a eșuat prima dată. Îl reiau în această toamnă, ca să pot merge mai departe cu programul meu CS.

Tot ce pot spune este, chiar dacă pare ușor la început (într-adevăr a fost) STUDIAȚI-ȚI CUL, deoarece va deveni destul de greu.

De asemenea, ****ing hate proofs (motivul pentru care am eșuat, care încă nu mi s-a explicat cum se leagă de CS mai mult decât chestiile distractive precum porțile logice). Poate cineva să-mi spună de ce dovezile ar deveni punctul central al unei clase de tip CS? M

mdatwood

la
14 aprilie 2010
Coasta de Est, SUA
  • 30 iunie 2010
lee1210 a spus: to vechi Mac și mdatwood :
Fie modul tău mai inteligent, fie creierul tău funcționează mult diferit decât al meu. Bănuiesc că profesorul ar fi avut mult de-a face și cu asta, dar clasa mea discretă de matematică ne-a dat cu piciorul în fundul nostru (eu și colegilor mei).

A existat, practic, o scară prealabilă și fiecare pas de-a lungul drumului avea un curs care avea o rată de eșec de aproximativ 20-33%. Trebuie să repeți o clasă o dată, iar după aceea ai ieșit din program. Clasa de matematică discretă a fost una dintre acestea. Nu știu dacă asta a fost prin proiect sau „înlăturarea” a fost doar un efect natural al unui program riguros, dar am fost foarte bucuros să scârțâi la unele dintre acele clase.

-Citit

Nu cred că sunt mai deștept decât oricine. Am avut un profesor grozav (același pentru ambele clase) și îmi place foarte mult matematica discretă, așa că în mod natural am studiat mai mult. Nu m-am descurcat la fel de bine la cursurile mele de calcul, deși mi-aș dori să le pot lua din nou astăzi, deoarece interesul meu general pentru matematică a crescut mult de când am absolvit cu ani în urmă.

Și ai dreptate, programul meu a avut 2 cursuri reușite - matematică discretă și prima clasă de programare. Am reușit A în ambele pentru că eram interesat de orele în care am fost la o școală de arte liberale și îmi amintesc că mi-au ieșit notele și vor fi A la specializare (CS) și C la orice altceva. Am reușit chiar să renunț la limba spaniolă de câteva ori

NT1440 a spus: A luat-o și a eșuat prima dată. Îl reiau în această toamnă, ca să pot merge mai departe cu programul meu CS.

Tot ce pot spune este, chiar dacă pare ușor la început (într-adevăr a fost) STUDIAȚI-ȚI CUL, deoarece va deveni destul de greu.

De asemenea, ****ing hate proofs (motivul pentru care am eșuat, care încă nu mi s-a explicat cum se leagă de CS mai mult decât chestiile distractive precum porțile logice). Poate cineva să-mi spună de ce dovezile ar deveni punctul central al unei clase de tip CS?

Privește dovezile ca pe un exercițiu de gândire. În loc să încercați să memorați dovezile asigurați-vă că le înțelegeți. Dovezile sunt utile pentru că te învață să gândești logic (deducție, contraexemplu etc...) și sistematic (nu rata pașii care îți dau peste cap logica). Gândirea în acest mod este esențială atunci când găsiți greu de găsit bug-uri, printre altele.

Chiar vrei tare? Am avut un singur profesor care se aștepta să învățăm materiale suplimentare în timpul testului. L-am asemănat cu a fi învățat să se înmulțească și apoi de acolo să-l înțeleg suficient de bine pentru a învăța să faci diviziunea la test. Singurul curs pe care l-am luat vreodată și care mi-a dat coșmaruri

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 30 iunie 2010
Am reușit să trec toate orele de curățare de până acum cu A. Am avut „Introducere în hardware-ul computerului”, care semăna mai degrabă cu arhitectura sistemului și se ocupa de porți logice, managementul memoriei și o mulțime de asamblare x86. Acesta a fost primul curs de „programare” pe care l-am avut la DeVry. A trebuit să scriem comprimarea datelor și să facem niște lucrări grafice de nivel scăzut. Eram atât de bucuros că eram deja bine versat în C și C++, deoarece asamblatorul x86 era un cu totul alt animal. Știu că am fost unul dintre puținii care au trecut.

Apoi cursul lor de fizică îngrozitor (ca în cazul conținutului greu, nu îngrozitor). Nu-mi venea să cred cât de greu a fost. Am obținut calificativul în fizică la Penn State și am crezut că sunt bun la fizică. Am primit și eu un A la clasa de fizică a lui DeVry, dar, serios, materialul a fost atât de dificil și a trebuit să muncesc din greu pentru asta. Desigur, fiind online, ei proiectează totul astfel încât să nu poată fi găsit pe Google și vor tachina spunând că totul este „cărți deschise, note deschise, internet deschis”. Daca nu cunosti materialul, nu vei trece. Cunosc deja doi oameni care au eșuat din școală pentru că s-au gândit că nu au nevoie să studieze și au putut căuta răspunsurile pe google. Fiind cu un an înaintea lor, am încercat să-i avertizez, dar fără rezultat. Întotdeauna sunt cei care iau calea leneșă.

Oricum, am citit această carte de Matematică discretă în ultimele ore și trebuie să spun că este destul de interesantă și văd unde ar fi destul de aplicabilă. (Voi face, de asemenea, toate exercițiile de programare pentru a încerca să iau un avans) Cursurile încep în 5 zile XD M

mdatwood

la
14 aprilie 2010
Coasta de Est, SUA
  • 30 iunie 2010
Ei bine, succes și păstrați-vă atitudinea bună!

Iubesc scoala. Mi-am terminat MSCS acum 2 ani și încep să-mi lipsească din nou cursurile. Mi-a plăcut în special doamna mea pentru că profesorii sunt mai puțin ca profesorii și mai mult ca colegii și orele sunt mai concentrate. M-am gândit la un doctorat, dar nu există o școală în apropiere care să ofere ceva legat de CS și ar trebui să renunț la job și să mă întorc la tăiței ramen. Un alt lucru este că sunt foarte generalist și asta de obicei nu se potrivește cu un doctorat în care scopul este adesea să devin expert într-un singur lucru.

Dacă mai aveți întrebări la școală, asigurați-vă că le puneți. Slujba mea de zi cu zi nu mă provoacă aproape în aceleași moduri.

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 30 iunie 2010
Mi-ar plăcea să merg la un Master. De fapt, am în plan. Am căutat tot felul de locuri pentru a obține un master (în special DigiPen, deoarece întotdeauna mi-am dorit să merg acolo și plănuiesc să locuiesc în Redmond).

Ce e amuzant s-a întors în liceu, am URĂS școala și nici nu am vrut să merg la facultate. Credeam că sunt prost la matematică și la toate lucrurile pe care le-am picat la liceu (și fizică).

Apoi într-o zi a făcut clic, nu eram rău la aceste lucruri, doar aveam profesori răi. (Chiar am făcut-o, nu mi-aș primi niciodată răspuns la întrebările mele la ora de matematică :/ și asta a fost înainte să am acces la internet). Atunci mi-am dat seama că oricine poate învăța orice, așa cum ești expus la asta. Dacă stilul de predare al unei persoane nu face ca lucrurile să facă clic, intră online sau într-o librărie și găsește un alt stil.

Apoi am început facultatea (una dintre cele trei ale mele) și am început să obțin toate A-urile în toate clasele mele, inclusiv clasele pe care le credeam că în liceu era greu (matematică, fizică). Mi-am dat seama că, deși școala poate fi importantă, studiul pe cont propriu este mai important și este modalitatea de a profita la maximum de școală. Cred că de aceea m-am strălucit la școala online la fel de mult ca și mine, deoarece mi-a permis să studiez singur tot timpul și chiar simt că îmi scot banii din educație pentru prima dată în viața mea. (Voi recunoaște totuși, am fost cu adevărat sceptic la început!).

Sigur, există încă prelegeri și interacțiuni cu profesori (și toți profesorii online de la școala mea sunt profesori obișnuiți în diverse campusuri de cărămidă și mortar), dar o mare parte din muncă este lăsată studentului să cerceteze și să-și dea seama și îmi place acea. Din punctul meu de vedere, înveți mai multe așa, fiind nevoit să rezolvi singur problemele și să fii plin de resurse, mai degrabă decât să fii hrănit cu lingura.

Oricum destul de tangenta mea. Vreau un master....(dar mai intai trebuie sa imi iau licenta...care va fi vara viitoare!)

pilotError

12 aprilie 2006
Insula lunga
  • 1 iulie 2010
chrono1081 a spus: Mi-ar plăcea să merg pentru un Masters.

Dacă nu vei fi la educație, nu m-aș deranja. Nu a făcut absolut nimic pentru cariera mea.

Privind în urmă, aș fi plecat pentru un MBA în finanțe sau afaceri internaționale. Sunt grade mult mai utile pe drum. Cel mai probabil nu vei programa pentru totdeauna, gradul de MBA te va duce mult mai departe în pregătirea pentru un job de CIO sau CTO. Am un prieten care a devenit COO la o bancă importantă, în principal datorită MBA.

Realitatea este că o diplomă MSCS nu te va învăța mult mai mult decât vei învăța în lumea reală. Dacă doriți, probabil că ați putea să urmați un MBA și să luați 1 sau 2 cursuri CS ca opțiune.

nofunsir

Suspendat
30 decembrie 2009
Reno
  • 1 iulie 2010
Ce este matematica discretă

Matematica discretă pune în termeni definibili toate acele idei de matematică ciudate pe care le-ai cunoscut toată viața, dar pentru care nu ai avut niciodată un nume sau un proces definit.

De exemplu, dovedirea lucrurilor. (nu neapărat ca dovezile în geometrie/algebră)

Dacă X implică Y și Y implică Z, atunci trebuie să trageți concluzia că X implică Z. De asemenea, notZ implică notX. (Există și simboluri pe care le vei învăța... și devine mult mai complicat, dar înțelegi ideea.)

Sau, „câte moduri există pentru a aranja 6 persoane dintr-un grup de 10 (6 femei și 4 bărbați) în 6 scaune, dacă un bărbat trebuie să se afle la un capăt al șirului de scaune”.

Sau, „câte numere între 1 și 1.000.000 sunt divizibile cu 11?”

Sau lucruri precum „numărarea până la infinit”, adică demonstrarea prin inducție: demonstrarea unei propoziții este adevărată deoarece A) puteți demonstra pasul 1 și B) puteți demonstra că „dacă propoziția este adevărată pentru pasul n, este și adevărată pentru pasul n+1' --> prin urmare se dovedeşte propoziţia iniţială

Credeți sau nu, există de fapt formule pentru aceste lucruri.

Sfatul meu: (am primit un A, și nu doar un A- )

Citiți rezumatele capitolelor înainte de curs. (pentru a te familiariza cu termenii confuzi)

Citiți și faceți exemplele!

Faceți o treabă bună în orice proiect vă oferă profesorul. (deoarece testele pot fi intimidante)

Fă-ți timp la teste, acesta este unul dintre acele materii în care profesorul poate pune întrebări cu adevărat SUCKY.

Când ești blocat, caută pe google întrebările HW cu ghilimele în jurul lor. Majoritatea cărților pun exact aceleași întrebări.

Ține cartea.

saltyzoo

4 octombrie 2007
  • 1 iulie 2010
Pentru o persoană obișnuită cu aptitudinea și talentul adecvat pentru programare, matematica discretă va fi una dintre cele mai distractive și mai ușoare cursuri pe care le vei lua pentru a-ți obține diploma. M

mdatwood

la
14 aprilie 2010
Coasta de Est, SUA
  • 1 iulie 2010
pilotError a spus: Dacă nu ai de gând să faci studii, nu m-aș deranja. Nu a făcut absolut nimic pentru cariera mea.

Privind în urmă, aș fi plecat pentru un MBA în finanțe sau afaceri internaționale. Sunt grade mult mai utile pe drum. Cel mai probabil nu vei programa pentru totdeauna, gradul de MBA te va duce mult mai departe în pregătirea pentru un job de CIO sau CTO. Am un prieten care a devenit COO la o bancă importantă, în principal datorită MBA.

Realitatea este că o diplomă MSCS nu te va învăța mult mai mult decât vei învăța în lumea reală. Dacă doriți, probabil că ați putea să urmați un MBA și să luați 1 sau 2 cursuri CS ca opțiune.

Kilometrajul fiecăruia este diferit, dar în zilele noastre privesc MBA ca pe o duzină. De asemenea, cu excepția cazului în care obțineți MBA de la una dintre școlile celebre, nu îmi pot imagina că va fi cheia pentru obținerea unui loc de muncă ca COO la o bancă importantă. Perucile mari pe care le cunosc personal la companii au o varietate de grade, de la afaceri la muzică la filozofie la nimic. Abilitatea dovedită este mai importantă decât orice altceva.

Acestea fiind spuse, ca tehnolog nu aș ignora niciodată înțelegerea afacerilor (software-ul este scris în mare parte pentru a rezolva problemele de afaceri). Dacă ar fi să merg pe calea afacerilor cu școala, aș alege ceva de genul finanțelor în locul unui MBA general. Există o școală în Chicago care oferă un program de inginerie financiară în care studiezi ceea ce fac mulți dintre băieții cuantiști, dar acum mă îndepărtez puțin de subiect

În general, totuși, foarte rar obținerea unei diplome, cu excepția poate, înseamnă automat un loc de muncă sau mai mulți bani. În plus, cu cât gradul a fost finalizat cu mai mult timp în urmă, cu atât contează mai puțin. Ceea ce a făcut MsCS pentru mine este că am întâlnit o mulțime de oameni cu care lucrez acum la diverse proiecte care se pot transforma într-un loc de muncă mult mai bun decât am acum. Multe dintre marile companii tehnologice despre care vorbim zilnic au început cu câțiva tehnicieni din școala de licență care împletesc o idee.

Pe scurt, fă ce îți place, fă-o bine, fii pasionat de asta și lucrurile se vor rezolva.

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 2 iulie 2010
@pilotError - Cred că educația ar putea fi ceva ce mi-ar plăcea pe viitor. Cred că ar fi distractiv să fii profesor de informatică la un liceu sau așa ceva. Am prieteni care sunt profesori și toți aveau diplome de licență, dar au trebuit să meargă la master pentru a-și păstra locurile de muncă. Cred că este o nouă cerință în statul meu.

@nofunsir și saltyzoo - Am observat întrebările șmecheroase din carte, deja a trebuit să scriu programe pentru a rezolva unele dintre ele (ceea ce este bine, deoarece este genul de lucru pentru care nu am mai scris programe până acum).

Întrebările „cum să rezolv matematic trucul cu cărțile magicienilor” sunt autocolante pentru mine, deoarece tot greșesc regulile lol, dar acestea sunt greșelile mele neglijente. Cred că îmi va plăcea această clasă și văd că este foarte aplicabilă, mai mult decât majoritatea celorlalte matematici pe care le-am luat la informatică.

@mdatwood - Știu ce vrei să spui despre diplome care nu fac mai mulți bani. Fac aproximativ triplu din ceea ce fac prietenii mei care dețin diplomă și nu am nicio diplomă, dar am MULTĂ experiență, ei nu.

Din păcate, experiența mea este în domeniul IT în ceea ce privește hardware-ul precum servere, rețele, etc. Nu am experiență profesională în programare, doar un hobbyist, ceea ce mă sperie. Mai rău este că știu la școala la care merg acum oamenii la care se bat joc de joc (DeVry), de ce nu știu pentru că din cele trei colegii la care am fost (inclusiv Penn State) DeVry este singura în care mă simt ca și cum sunt să-mi câștig banii. Poate pentru că acceptă aproape pe toată lumea lol. Pur și simplu nu vreau ca un angajator să-mi vadă CV-ul și să presupună că nu am nicio valoare din cauza școlii pe care am ales-o: / Mi-am luat @$$ pentru a obține notele pe care le am.

Pentru a combate scenariul potențial real în care sunt judecat în funcție de școala mea, am lucrat la un portofoliu (sper că mă vor judeca după portofoliul meu). M-am învățat singur Maya, Logic (încă puțin nou la acesta), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush și sunt foarte priceput în toate (cu excepția logicii, încă învăț dedesubturile aceleia). Am mai multe proiecte de jocuri finalizate sub centură în care am creat totul de la zero. În prezent, revin acele proiecte, optimizându-mi codul pe care l-am scris cu ceva vreme în urmă și refac artwork și muzica.

Dacă nu ai ghicit până acum că încerc să obțin un loc de muncă în industria jocurilor, voi ști până în vara viitoare dacă am succes sau nu, deoarece atunci am absolvit XD
Acesta este un pariu URIAȘ pentru mine, deoarece îmi părăsesc slujba actuală pentru a-mi urmări visul de a fi programator de jocuri. Mă voi asigura că o fac să funcționeze.

Sper într-o slujbă de programare, dar voi lua orice pot să pun piciorul în ușă M

mdatwood

la
14 aprilie 2010
Coasta de Est, SUA
  • 2 iulie 2010
crono,

Cu siguranță nu spun că diplomele sunt inutile, mai ales o diplomă de licență, deoarece multe companii necesită un fel pentru a trece prin procesul de screening. De asemenea, obținerea unei diplome CS îl ajută pe autodidact să învețe lucruri pe care nici măcar nu știa că nu le știa.

Comentariul meu a fost în principal despre grade avansate. În acel moment trebuie să-ți dorești doar gradul de satisfacție personală și creștere, deoarece rareori se transformă în bani sau locuri de muncă automate.

Cu portofoliul pe care îl aveți, cred că sunteți deja cu mult înaintea curbei. Problema cu care o să te confrunți este că toată lumea vrea să fie programator de jocuri, astfel încât companiile să poată alege și să poată plăti ca o prostie. Nu prea distractiv. Se pare că ești foarte priceput, așa că dacă asta nu funcționează, poți să te întorci la programarea corporativă și să faci bani ușor, apoi să faci jocuri pentru iPhone. Apropo, este ceva la care te-ai gândit deja? A face propriile lucruri pentru a crea jocuri pentru iPhone are o recompensă potențială mult mai mare decât a lucra pentru o companie de jocuri.

BTW, am intervievat tone de oameni și marea majoritate au fost oribile. Nu pot decât să-mi doresc să vină cineva cu un portofoliu și cu atitudinea ta

crono1081

Poster original
26 ianuarie 2008
Insula Nublar
  • 2 iulie 2010
mdatwood a spus: Chrono,

Cu siguranță nu spun că diplomele sunt inutile, mai ales o diplomă de licență, deoarece multe companii necesită un fel pentru a trece prin procesul de screening. De asemenea, obținerea unei diplome CS îl ajută pe autodidact să învețe lucruri pe care nici măcar nu știa că nu le știa.

Nu credeam că ai vrut să spui deloc asta. Îmi pare rău că tocmai am recitit postarea mea și mi-am dat seama că suna prost Lol. Nu asta a fost intenția mea

Sunt de acord cu gradul de CS, uneori mi-as dori sa merg pe acel drum in schimb pentru ca desi fac multa cercetare, sunt lucruri pe care nu le stiu si pe care nu le stiu. iTunes U ajută foarte mult în acest sens, deoarece întotdeauna voi încărca prelegeri CS și le voi urmări. Simt că bazele mele sunt destul de bine acoperite și că am o bună cunoaștere generală a diferitelor domenii principale ale informaticii, dar mai sunt întotdeauna atât de multe de învățat.

În ceea ce privește programarea corporativă, m-am gândit și eu mult la asta. Mi-ar plăcea să lucrez pentru un studio de jocuri doar pentru a vedea cum este în lumea reală, dar, din păcate, majoritatea locurilor plătesc prostii și este greu să intri.

Lucrul într-un mediu corporativ și crearea de jocuri este de fapt destul de atrăgător pentru mine, deoarece (știu că va suna egoist, dar...) Îmi place să am sub control fiecare aspect al jocului meu și îmi place să le creez pe toate prin eu insumi. Știu că nu funcționează așa în lumea reală, dar de aceea îmi place dezvoltarea de jocuri pentru hobby, deoarece dezvoltarea hobbyist funcționează de obicei așa. De asemenea, îmi place piața jocurilor ocazionale mai mult decât cea mainstream, deoarece puteți crea aproape orice doriți, nu doar ceea ce se vinde bine.

Atât de multe de gândit și a mai rămas doar un an pentru a o face! LA

Kiko Doran

4 septembrie 2011
  • 4 septembrie 2011
Acest lucru poate ajuta

În Matematică discretă te vei trezi că faci o mulțime de tabele de adevăr. Descărcați acest widget:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

și iată câteva instrucțiuni pe care le are dezvoltatorul pentru a vă ajuta să introduceți lucruri:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Mi-a economisit mult timp când am încercat să aflu dacă lucrurile sunt echivalente din punct de vedere logic, tautologii sau contradicții etc...

Sper ca ajuta. Am luat niște cursuri de doctorat când am fost staționat în Irak acum 5 ani și știu că uneori mi-a dat cu piciorul în fund cu toată lectura. Stați acolo și nu vă lăsați copleșiți de matematica discretă. Nu este atât de greu dacă te relaxezi și studiezi din greu. Este foarte util în logica de programare în general...

Kiko Doran Ultima modificare: 4 septembrie 2011 M

mmendoza27

18 octombrie 2007
  • 7 septembrie 2011
Acesta este un fir cu adevărat interesant. De fapt, mă uitam la cursurile viitoare și trebuie să iau Matematică discretă, Fundamente matematice și Analiza algoritmilor pentru licența mea. Acestea se încadrează în teoria matematică și pot lua, de asemenea, cursuri opționale care ar putea varia de la alte subiecte de matematică, cum ar fi algebra liniară. Mă gândesc să iau o carte de Structuri de date pentru Java și să o citesc pentru a mă pregăti pentru aceste clase care urmează. Cu siguranță mi-a plăcut firul și îmi place să văd alți oameni la fel de entuziaști ca mine în ceea ce privește programarea. M

mydogisbox

16 ianuarie 2011
  • 7 septembrie 2011
NT1440 a spus: Poate cineva să-mi spună de ce dovezile ar deveni punctul central al unei clase de tip CS?

De fapt, aș spune invers: de ce ați avea cursuri CS în care dovezile nu sunt accentul principal? Pentru a înțelege de ce trebuie să te uiți la ce este informatica. Să nu fiu prea pedant, dar Informatica este știință. Din articolul wikipedia despre știință:

Știința (din latină: scientia înseamnă „cunoaștere”) este o întreprindere sistematică care construiește și organizează cunoștințe sub formă de explicații și predicții verificabile despre univers.
Deci, practic, informatica este studiul sistematic al calculatoarelor și al calculabilității. Faptul că majoritatea oamenilor obțin diplome CS pentru a obține posturi de programare (citește inginerie) este, cred, în primul rând o reflectare a două lucruri.

În primul rând, informatica ca disciplină nu este deosebit de practică. Alte domenii (cum ar fi matematica sau științele dure) tind să fie finanțate de industrie în moduri în care informatica, din diverse motive, nu este. Ca rezultat, informatica depinde de programatori pentru a-și spori numărul de diplome acordate (deși acest lucru se schimbă odată cu crearea de grade de inginerie software la unele școli).

În al doilea rând, studiul computerelor/computabilității necesită competențe în programare și, dimpotrivă, cunoașterea a ceea ce este computabil este o trăsătură valoroasă pentru un dezvoltator de software.

Deci, întrebați de ce cursurile de informatică se concentrează pe dovezi și, ca răspuns, mă întreb de ce niciun curs CS nu s-ar concentra pe dovezi. Ultima modificare: 7 septembrie 2011 S

Sander

la
24 aprilie 2008
  • 8 septembrie 2011
chrono1081 a spus: Lucrul într-un mediu corporativ și crearea de jocuri este de fapt destul de atrăgător pentru mine, deoarece (știu că va suna egoist, dar...) Îmi place să am sub control fiecare aspect al jocului meu și îmi place să creez. totul de unul singur. Știu că nu funcționează așa în lumea reală, dar de aceea îmi place dezvoltarea de jocuri pentru hobby, deoarece dezvoltarea hobbyist funcționează de obicei așa.

Dacă ar fi să vă aduc CV-ul pe birou și aș citi acest thread, am căutat puțin pe Google ca pregătire pentru interviul dvs., aș ști în ce direcție am de gând să îndrept interviul.

Pari un om foarte talentat și muncitor. Îți place să preiei controlul și responsabilitatea și să termini lucrurile. Este bine, mai ales că aici, în Țările de Jos, nu este neobișnuit să vi se ofere un contract nelimitat de la început (adică nu un contract temporar sau „de probă”). Asta înseamnă că trebuie să am grijă să nu angajez „ponii cu un truc”, decât dacă ne-am afla a zice nevoie de o anumită specialitate. Deci, acea parte este acoperită.

Cu toate acestea, încercăm și să îndepărtăm „primadonele”. M-aș asigura că îți voi prezenta câteva întrebări situaționale despre nevoia de a delega munca altora și cum ai rezolva asta. Cineva care știe totul mai bine decât oricine altcineva este drăguț și tot, dar noi do ai mai multă muncă decât poți face singur. Cât de bine te joci cu ceilalți? Poți lăsa lucrurile să plece? A da un A- la proiectul final pentru că ți-ai făcut partea cu un rezultat A și a lăsat cealaltă jumătate unui tip mai puțin talentat care a obținut un B este totuși mai bine decât să obții un C la total pentru că ai terminat 150% din muncă. cu un A, dar ultimele 50% nu s-au terminat deloc...

Doar ceva de gândit.